Книжковий Арсенал 2018 у Києві

Темою цього року став "Антиутопічний світ" і цьому були присвячені більшість виставкових залів. Близько 200 видавництв презентували нові книги.
Окрім того, вразив зал ілюстрації та графіки,зал комп. дизайну, інтерактивні зали із окулярами віртуальної реальності.
Зокрема я "погуляла" у лісі із #туконі Оксани Булої
Дякую за це @stary_lev
Ініціативний центр Гьоте презентував віртуальну подорож у кімнату Грегора Замзи із "Перевтілення" Кафки. Хотіли б відчути себе комахою?)

 Я поспілкувалася із перекладачем "Бартімеуса" і автором книг за якими я писала дипломну роботу - Мирославом Дочинцем!
.
Тепер я маю посадити в Карпатах 7 дерев!) Маю сертифікат 🤔
А скільки залів для дітей! І творчі майстерні, і людське "тіло" і лабораторій тьма і я подивилася на свій ніготь під мікроскопом 
В ще прикольно було спробувати себе в ролі 1 річного маляти на інсталяції гігантського столу, стільця і чашки!
Навколо люди, які люблять, обожнюють книжки! І це супер!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Гра у радість за версією 5 класу (Е. Портер"Полліанна")