Гра у радість за версією 5 класу (Е. Портер"Полліанна")

Одним із творчих завдань контрольної роботи для 5 класу з теми "Світ дитинства" було продовжити речення, зігравши у радість, як це робила маленька героїня Е. Портер Полліанна.
Багато відповідей були  зворушливими, кумедними, самокритичними.
До вашої уваги деякі з них:
1. Моїй молодшій сестрі весь час щось купують, а мені майже нічого, але...
...вона може зі мною поділитися;
... я можу попросити її погратися зі мною;
2. Я дуже сподівався отримати планшет у подарунок, але отримав письмовий стіл, та ...
...на планшеті не можна зробити уроків, а на новому столі можна;
...  мені і письмовий стіл не завадить;
3. Я хочу солодкого, але мені його не купують...
...зате солоне купують;
... і нічого - мені треба на дієту;
...зате я не псую собі зубів;

Грайте у радість кожного дня!:)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу